به من اطلاع بده!

با کلیک بر روی "Allow" از تخفیف ها و پیام های سایت مطلع شوید.
user-avatar
نام کاربر

مرد دلخواه من پیدا نمیشه

دسته بندی: رابطه ی عاطفی
#نامزد #ذهن_بیمار #خودشناسی
7 2137 4 سال پیش
سلام پریسا جانم.هفت ساله که از نامزد رسمی ام جدا شدم.
و هنوز نتونستم با کسی آشناییمو ادامه بدم .سالهاست تنهام.پکیج زنان باهوش رو ماه هاست خریداری کردم ولی لپ تاب ندارم که ببینم.انشالله به زودی میبینم.
صحبت هاتون رو همیشه میشنوم و عمل میکنم. ولی آدمهایی که بهم پیشنهاد میکنن، اصلا نمیتونم درون قلبم راه بدم و به همه ی آدمها احترام میذارم ولی نمیتونم کسی رو دوست داشته باشم.
روی خودم و رفتارها و خودشناسیم خیلی کار کردم.از خودم راضی هستم و همیشه برای دیگران قابل ارزش هستم.ولی سوالم اینه که این دنیا مردی که من میخوام رو در کجای سرزمینم پنهان کرده؟
تنم درد میکنه از تنهایی.به خودم میگم که از نظر شغلی ،زیبایی،شخصیتی ،خانوادگی ،و استقلال و خوش تیپی و هنرمندی هیچ چیز کم ندارم بلکه همیشه و همه جا تاثیرگذار بودم و هستم.
البته دوساله که این چنین شدم.دوساله روی درون خودم کار میکنم.ولی تنهام.آدمها درگیر خودشناسی هستن.
مردها رفتارهای نامعقول دارن و خواسته های نامربوط!
من به هیچ عنوان نمیتونم و نمیخوام با کسی هم آغوشی داشته باشم ولی متاسفانه مردها، بیمار شدن.
همیشه این رو گفتم که اگر همسرتون حامله باشه با این طرز فکر ،حتما خیانت میکنن.
سکس برای من بسیار ارزشمنده ولی آخرین گزینه برای منه.چه کنم؟خسته ام.
این دنیا مثل من انگشت شمار داره ولی تنهام.کسی نمیتونه درون قلبم نفوذ کنه.من منطقی شدم و احساسی رفتار نمیکنم.ولی کسی نیومد که دلم رو بلرزونه.به خاطرم تلاش کنه.برای بدست آوردنم وقت بذاره.
رفتار شهوت انگیزی هم ندارم.پوششم پوشیده است ولی شیک.و بسیار خاص. ولی تنهام.الان که دارم اینو میگم اشک از چشمام سرازیر شده.
من در عجبم که چرا من با این همه هنر و قدرت هنوز تنهام..همیشه مشغول خوندن کتاب های انگیزشی و روانشناسی هستم تا خود واققعی مو پیدا کنم.خسته شدم از بس از خودم ایراد گرفتم تا خودم رو اصلاح کنم.
توی این مملکت خیلی قدرت میخواد که بخوای پا روی غریزه ات بذاری.
با اینکه مطلقه ای، خیلی سخته تنهایی؛ البته توی این مدت تنهایی وقت برای ارتقا خودم داشتم. طراح رقص هستم. و خیاطی و آشپزی و خانه داری نوازنده سازهای کوبه ای (کاخن)و سیزده سال کارمند دولت بودن خیلی قدرت میخواد.
من دختر 31 ساله هنوز با گوشه ای از مطرح کردن هنرهام هنوز تنهام.
برای خودم عجیبه، مملکتم پر شده از دخترهای شهوت انگیز و مردها ذهنشون بیمار شده.
دخترها خیلی راحت دستیافتنی شدن.من غرور دارم و شخصیت دارم چطور انقدر رقت انگیز رفتار کنم.
ایراد کارم کجاست؟
دیگه باید چیکار کنم؟
خسته شدم از تنهایی، حتی دلم برای گرمای دست یه مرد تنگ شده، خیلی از مردها ارزش اینو ندارن که بخوان از من عشق ببینن.
هرچقدر خاص تر باشی تنهاتری، پس کی نوبت من میشه؟ روزی که بتونم یه مرد کنارم داشته باشم ،قدر تمام لحظه ها حتی نگاه کردن ها رو خواهم دونست....
لطفا پیش از ارسال نظر و یا پاسخ، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
لطفا حتما به صورت فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی باشد منتشر نمی شوند و حذف می شوند.
نظراتی که شامل تبلیغ به صورت لینک، نام شرکت، اشخاص خاص باشند منتشر نمی شوند.
شما میتوانید تجربه خودتان را از یک موضوع را به صورت نظر در اینجا درج کنید، و یا میتوانید از تجربه دیگران استفاده کنید.
نام و نام خانوادگی من را به دیگران نمایش نده
نام کاربر

عزیزم منم دقیقا یکیم عین شما بنظر همش برمیگرده به شانسمون وگرنه مشکلی نداریم

پاسخ 2 1 4 سال پیش
نام کاربر

سلام عزیزم. متاسفانه تعدادمون کم نیست. منم خیلی جاذبه دارم و هر جا میرم با تعجب میگن چرا هنوز تنهایی. به هر حال شده.

پاسخ 1 4 سال پیش
مریم کرمی

سلام دوست عزیز در ایران دختران و پسران مجرد دوست دارن ازدواج کنند بعد کسانی که ازدواج کردن دوست دارن جدا شن. متاسفانه در کشور ما تفکر همه مردم به ازدواج گره خورده و خوشبختی یک دختر رو به ازدواج ختم می کنیم. دغدغه فکری ملت ازدواج و دوست یابی شده. در صورتی که میشه تنها هم زندگی کرد . همه چیز خوبش خوبه . به نظر من تنهایی خیلی با ارزش تر از این است با هر کس و ناکسی بخوای حرف بزنی یا ازدواج کنی .

پاسخ 2 4 سال پیش
مریم کرمی

ما در ایران اشتباه زندگی کردیم و می کنیم . من زیاد مباحث روان شناسی رو دنبال می کنم پیرو چند روان شناس برجسته هستم که یکی از آنها خانم پریسا نصری است.کل مباحثشون رو روز به روز دنبال میکنم و همه پکیج ها رو خریداری کردم ... . از روان شناسی اینو فهمیدم که کل زندگی مردم سرزمین من اشتباه است و ما اصلا زندگی نمیکنیم. تقریبا یکسالی هست دست به تغییر خودم زدم . باور کن ازدواج مرحله آخر زندگی است . دختران و زنان ایران با رفتاراشون شان و منزلت و با ارزش بودن خودشون رو زیر سوال بردن . من به شما عزیز توصیه میکنم پیرو مباحث خانوم نصری باش و طرز تفکرت و زندگیت رو تغییر بده بعد ببین چقدر زندگیت عالی میشه.

پاسخ 1 4 سال پیش
نام کاربر

منم دقیقا شرایط شمارو دارم دوست عزیز تنهایی واقعا سخته اما برای ما تن به هرذلتی دادن برای پرکردن تنهایی هم سختتره تا شرایط کشورعوض نشه شرایط ماهم عوض نمیشه چون الان خیلی از ازدواجها مصلحتی و براساس موقعیت شده متاسفانه.

پاسخ 4 سال پیش
مهتاب روزگاری

دوست خوبم غصه نخور نگران نباش اولا که تو تنها نیستی فکر کنم خیلی از دخترای سرزمین ما اینطور باشن همه بد نیستن منم دقیقا مثل شما هستم با کلی هنر و توانایی مالی و کاری و حتی ظاهری بسیار خوب که البته انگار فقط جذابیت جنسی م بیشتر از توانایی های دیگه م چشمگیر هست چون هر پسر و هر مردی بهم برخورد میکنه چه اول چه آخر میگه من آرزو دارم تورو در آغوش بکشم! یوقت ها بخودم شک میکنم چون واقعا رفتار خاصی ندارم برای جلب توجه و حتی چهره ام کاملا نچرال و طبیعی است ولی بقول شما مرد مناسب و با لیاقتی پیدا نمیشه انگار ولی من برای خودم این فکر رو دارم که خدا با منه و اگه تنها باشم خیلی بهتر از بودن با هرکسی است این خواستگارهای که دارم هم دوست ندارم و به دلم نمیشینه من فکر میکنم ایران هم به سمت مجرد موندن داره پیش میره و البته خیلی بهتر از زندگی های متاهلانه ی پوچ و با دعوا و جنگ و جدال و همچنین پر از خیانت هست. دوست من توکل بخدا کن و اصلا ناراحت نباش خیلی نبودن ها بهتر از بودن های بدرد نخوره زندگی خودت رو بکن و لذت ببر از لحظه هات .

پاسخ 4 سال پیش
negin

سلام، عزیزم من هم تا 4 ماه پیش همین عقیده را داشتم تا اینکه الان حدود 1 ماهی میشه که پکیج زنان باهوش را تهیه کردم و شروع کردم به دیدن و به راهکارها عمل کردن . باورت نمیشه از تصمیمم خیلی راضیم . توهم سعی کن با دیدن پکیج روی خودت کار کنی تا با توجه به صحبتات که نسبت به مردها بدبین هستی از بین بره .به نظرم حتما از همین امروز شروع کن.

پاسخ 4 سال پیش