به من اطلاع بده!

با کلیک بر روی "Allow" از تخفیف ها و پیام های سایت مطلع شوید.
user-avatar
نام کاربر

رابطه جنسی کامل قبل از عروسی درست است یا نه؟

دسته بندی: عقد و نامزدی
#دوران عقد #رابطه_جنسی
1 705 4 سال پیش
سلام،
من و همسرم تحصیلات دکترا داریم و بنده ۳۳ و همسرم ۳۴ ساله هستن و حدودا یک سال هست عقد کردیم و جشن عقد مختصری هم داشتیم. همسرم به دلیل کارشون در شهری جدا از خانواده شون زندگی میکنن و منزل مستقل دارن، من هم از ابتدای عقد کنار ایشون هستم و مستقر شدم و زندگی میکنیم .
ولی هنوز جشن عروسی رسمی نگرفتیم و شاید هم نگیریم و ممکنه برای اخذ پذیرش و پست دکترا به خارج از کشور عزیمت کنیم.
سوالم این هست که برقراری رابطه جنسی کامل در شرایط فعلی مناسب هست ؟ ( منظورم قبل از برگزاری جشن عروسی رسمی طبق عرف هست) خانواده من و ایشون هم تا حدی سنتی ولی تحصیلکرده هستن.
لطفا پیش از ارسال نظر و یا پاسخ، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
لطفا حتما به صورت فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی باشد منتشر نمی شوند و حذف می شوند.
نظراتی که شامل تبلیغ به صورت لینک، نام شرکت، اشخاص خاص باشند منتشر نمی شوند.
شما میتوانید تجربه خودتان را از یک موضوع را به صورت نظر در اینجا درج کنید، و یا میتوانید از تجربه دیگران استفاده کنید.
نام و نام خانوادگی من را به دیگران نمایش نده

سلام عزیزم تجربه اولین رابطه جنسی در هرسنی و با هرشرایطی تا حدودی استرس زا است. وقتی میگین عقد هستین یعنی شرعا و قانونا زن و شوهر هستید و تعهداتی به هم دارین که قاعدتا این تعهدات به خاطر همچین مسئله ای زیر سوال نمیره. نیاز جنسی یکی از نیازهای طبیعی انسانه و شما وقتی شریک جنسی دارین لزومی نداره جلوی خودتونو بگیرین یا احساس گناه کنید و نگران به هم خوردن رابطه تان باشید. پایداری یک رابطه در گرو بسیاری از موارده که یکی از آنها رابطه جنسی خوب است این موضوع ممکن است به علت باورهای اشتباهی که در شما شکل گرفته و عقاید خشک مذهبی باشد که در جامعه و خانواده در شما شکل داده اند. اشتباه بودن یا درست بودن این کار را شخص خود شما تعیین میکنید و کسی حق دخالت و نظر دادن در مورد شخصی ترین و خصوصی ترین مسائل زناشوییتون را ندارد. این شما و همسرتان هستید که باید توافق کنید چه زمانی و به چه شکل اولین رابطه را تجربه کنید و مطمئنا اگر قرار باشد زندگی و روابط عاطفی و جنسیتان سرد شود به علت این نخواهد بود که الان در این زمان رابطه برقرار کرده اید. بلکه علت را باید در مسائل جست و جو کنید. برای بینش بیشتر و آمادگی و آرامش روانی بیشتر میتوانید از کمک یک روانشناس حتی به صورت آنلاین استفاده کنید.

پاسخ 3 سال پیش