به من اطلاع بده!

با کلیک بر روی "Allow" از تخفیف ها و پیام های سایت مطلع شوید.
user-avatar
نام کاربر

با یک مرد متاهل دوست شدم

دسته بندی: رابطه ی عاطفی
#خیانت #ازدواج #مرد_متاهل
8 2139 4 سال پیش
سلام، من دختری سی و سه ساله هستم دو خواهر دارم که هر دو ازدواج کردن و یک برادر که مجرده و از خودم کوچک تر هست. بعد از ازدواج خواهرم به خاطر احساس تنهایی که داشتم با یک نفر وارد رابطه شدم.
در واقع هفت ساله كه وارد رابطه با يك مرد متاهل شدم که زن و بچه داره.
اوایل رابطه همه چیز خیلی خوب پیش می رفت و با هم مشکلی نداشتیم ، ولی بعد از دوسال مشکلات ما شروع شد که متاسفانه بخاطر وابستگی که به وجود اومده بود نمی تونستم رابطه رو تموم کنم اما الان می خوام از رابطه خارج بشم ولي نميتونم چون با تهديد مواجه ميشم.
هر بار با یک روش منو تهدید می کنه می ترسم خانواده ام متوجه بشن و بدتر از اون اینکه بفهمن با یک مرد متاهل وارد رابطه شدم حالم رو بد می کنه.
طرف مقابلم درنهايت پيشنهاد ازدواج ميده ميگه من نميتونم تورو از دست بدم و از اين حرفا، اشتباه بزرگي كردم الان شدم يه آدم عصبي كه هيچ راه فراري ندارم حتي دنبال يه نفر در خارج از كشور مي گردم كه برم و اين دستش بهم نرسه چون ديگه خسته شدم از اين رابطه گند که هیچ جوره نمی تونم تحملش کنم و هیچ حس خوبی به من نمیده، هر روزم عصبي تر ميشم و بیشتر نا امید میشم لطفا يه راه حلي پيشنهاد بدين من چیکار کنم تا از این وضعیت بیرون بیام؟
لطفا پیش از ارسال نظر و یا پاسخ، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
لطفا حتما به صورت فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی باشد منتشر نمی شوند و حذف می شوند.
نظراتی که شامل تبلیغ به صورت لینک، نام شرکت، اشخاص خاص باشند منتشر نمی شوند.
شما میتوانید تجربه خودتان را از یک موضوع را به صورت نظر در اینجا درج کنید، و یا میتوانید از تجربه دیگران استفاده کنید.
نام و نام خانوادگی من را به دیگران نمایش نده
سارا حسینی

سلام عزیزم رابطه ای که هفت سال ایجاد شده هفت سال هم طول میکشه تا خاتمه پیدا کنه اگر چه اغراق کردم ولی منظورم اینه که با صبر و زمان دادن میتونی رابطه رو کمکم قطع کنی اولا باید به طرف مقابل حق بدی که وابسته شده ولی شما باید با درایت و سیاست این رابطه رو کم کم کمرنگ کنی و به قولی باید با پنبه سر ببری تا از عوارض قطع ناگهانی رابطه در امان بمونی . همونطور که ایجاد رابطه کم کم و با زمان صورت گرفته.امیدوارم موفق باشی واز تجربت برای ایجاد یک رابطه سالمبا شخصی مناسب خودت استفاده کنی

پاسخ 4 4 سال پیش
مریم کرمی

سلام دوست عزیز این حرف من مسئله شما فقط نیست مشکل کل دختران و زنان مملکتمون هست که وقتی می خواهیم دست به کاری بزنیم به عواقبش فکر نمیکنیم و فقط همان لحظه رو نگاه می کنیم. شما در زندگیت همیشه هر کاری رو که می خواهی انجام بدی از اول تا آخرش رو نگاه کن بهش بعد انجامش بده این طوری در زندگیت اصلا به مشکل نمی خوری. پیشنهاد من اینه که کم کم از رابطه خارج شو و به نیت اون آقا 41 مرتبه سوره کوثر رو بخون ازت دلسرد میشه خودش.

پاسخ 1 4 سال پیش
نام کاربر

سلام عزیزم،تهدید این آقا زمانیه که رابطه ی شما به اوج رسیده باشه و اینکه آدرسی از شما داشته باشه که بنا به ترس و ضعفی که از شما دیده بخواد بیاد همه چی رو لو بده اگر اینجور که میگم نباشه راحت میتونید از صفحه زندگیتون پاکش کنید و خطتون رو یه مدت استفاده نکنید و یه خط جدید رو گوشیتون بذارید یا اینکه بلاکش کنید امیدوارم که روزگار روی خوشی بهتون نشون بده و تو تمام مراحل زندگیتون موفق باشید

پاسخ 4 سال پیش
نام کاربر

سلام عزیزم ازاونجایی که تو به همجنس خودت خیانت کردی آه وگناه اون زن بالاخره هفت سال دامنت راخواهد گرفت

پاسخ 4 سال پیش
نام کاربر

سلام عزیزم تو چجوری هفت سال به یه همجنست خیانت میکنی ازخدا نمیترسی یکی هفت سال بازندگی خودت بازی کنه چ حالی بهت دست میده خودت بزار جای اون زن بدون ترس و دلهره بلاک ومسدود کن وخط وشمارت عوض کن جوری که خودت شماره اون نداشته باشی تو هم اونو تهدید کن بگو منم به زنت میگم تو بامن دابطه داری وبه من پیشنهاد ازدواج بدی ومن حاضرنیستم باتو ازدواج کنم وپاتو اززندگی اون خانم بکش بیرون نترس توکلت به خدا بگیر

پاسخ 4 سال پیش
نام کاربر

سلام هیچ غلطی نمیتونه بکنه به همجنس خودت خیانت نکن که آه وناله وگناه اون دامنت رو نگیره و نظرت به خدا بگیر خدا خودش حواسش بهت هست وپاتو اززندگی اون خانوم بکش بیرون درک کن ک چ حال بدی به اون خانوم دادی

پاسخ 4 سال پیش
نام کاربر

عزیزززم کارت که خب خیلی اشتباه بوده چون وارد یه زندگی دیگ شدی و یه جایی هم تاوانشو میدی ولی جلوی ضررو از هرجا بگیری منفعته اما الان حتما با یه مشاور و درمانگر مشورت کن و اینکه اون زن و بچه داره و باید از زندگیش بترسه اونوقت تورو تهدید میکنه؟؟ بعدشم رابطه ی 7 سالرو نمیشه یباره تموم کرد ببین چیای تورو دوس داره بیا و برعکسشو انجام بده کامل عکس چیزیشو که دوس داره اونوقت خودش آروم آروم سرد میشه.

پاسخ 4 سال پیش
Zhr.moaven

به هر حال تاوان دل شکستن یه زنه دیگرو باید بدی

پاسخ 3 سال پیش