به من اطلاع بده!

با کلیک بر روی "Allow" از تخفیف ها و پیام های سایت مطلع شوید.
user-avatar
نام کاربر

ایجاد رابطه با کسی که همسر دارد

#رابطه_ناسالم #رابطه_عاطفی_ناسالم
2 1382 4 سال پیش
سلام و خداقوت
من حدود ۸ ساله از همسرم جدا شدم و یه دختر هم دارم که الان یه ساله پیش پدرش هست. طی این مدت با فردی در رابطه بودم که همسر داشتن من و ایشون با هم صیغه بودیم و خونواده من در جریان بودن و من به شدت ایشون رو دوست داشتم.۴ سالی با هم بودیم هر خواستگاری برای من میومد رد میکردم و ایشون میگفتن اگه خواستگار خوب دارم ازدواج کنم و من قبول نمی کردم.
بالاخره ایشون وقتی وابستگی شدید منو دیدن خودشون رو کم کم کنار کشیدن و گفتن تو داری فرصت های خوب زندگیت رو بخاطر من از دست میدی.من خودم هم عذاب وجدان داشتم چون ایشون همسر داشتن از اینطرف هم منم به یه نفر نیاز داشتم که کنارم باشه. خواستگارامم چندان خوب نبودن که بخوام جواب بدم. الان حدود دو سال از اون موضوع میگذره.
ازدواج کردم چون طرف هنوز همسر قبلیش رو طلاق نداده بود با خونواده هامون رفتیم حرم و صیغه محرمیت خوندیم. حدود ۳ ماه با هم بودیم که دیدم تو همه روابط فقط خودشو میبینه و من اصلا براش مهم نبودم و به هم زدم و گفتم نمیخوام.
از این موضوع هم حدود ۵ ماه میگذره. یه بنده خدایی بود سال ۹۳ بهم پیام میداد که منو دوست داره و عشقش یه عشق قدیمی ولی چون من متاهل بودم هیچوقت به زبون نمیاورده تا اینکه من جدا شدم و به خودش جرات داده که بهم بگه..الانم هنوز به من پیام میده و همسر و دو تا بچه داره و منم تنهام. بنظرتون کار من درسته با این آقا وارد رابطه بشم.. آخه منم انسانم نیاز دارم کسی کنارم باشه..از اینطرفم حال خوبی ندارم با کسی که همسر داره رابطه داشته باشم..و اینکه هر کس به من پیشنهاد میده متاهل هست.بگین من چه کنم..من متولد ۶۴/۰۶/۱۳ هستم.
لطفا پیش از ارسال نظر و یا پاسخ، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
لطفا حتما به صورت فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی باشد منتشر نمی شوند و حذف می شوند.
نظراتی که شامل تبلیغ به صورت لینک، نام شرکت، اشخاص خاص باشند منتشر نمی شوند.
شما میتوانید تجربه خودتان را از یک موضوع را به صورت نظر در اینجا درج کنید، و یا میتوانید از تجربه دیگران استفاده کنید.
نام و نام خانوادگی من را به دیگران نمایش نده
samira

عزیزم رابطه با کسی که متاهله درست نیست چون شما با این کار به هم جنس خودت خیانت می کنی . و کسی که به همسر خودش متعهد نیست قطعا به شما هم متعهد نخواهد ماند

پاسخ 4 سال پیش
نام کاربر

سلام به نظرم صد در صد کار اشتباهی میکنین و فقط ضربه احساسی و روحی بدی میخورین چون بهرحال اون آدم هیچ وقت برای شما نمیشه و شما هیچ اولویتی تو زندگیش براش نخواهید داشت

پاسخ 4 سال پیش