به من اطلاع بده!

با کلیک بر روی "Allow" از تخفیف ها و پیام های سایت مطلع شوید.
user-avatar
نوشین .م

با پسری که در دوران آشنایی هستم میگه نداشتن رابطه جنسی باعث سردی رابطه میشه

دسته بندی: عقد و نامزدی
#سردی_در_رابطه #رابطه_جنسی
2 836 4 سال پیش
با سلام
من الان توی دوران آشنایی قبل از ازدواج هستم و الان ۴ ماه هست که از این دوران میگذره و طرف مقابلم توی این ۴ ماه به هیچ وجه منو تحت فشار برای رابطه جنسی نگذاشته.
اما الان چند روزه که حرفش رو میزنه و من به هیچ وجه قبول نمیکنم. البته باید بگم که ایشون از من دور هستن و چون کارشون پروژه ایی هستش دیر به دیر همدیگه رو ملاقات میکنیم.
ایشون وقتی با مخالفت من روبرو میشن میگن که این مخالفت سردی میاره بینمون. ولی من بازم باهاش مخالفت میکنم و میگم الان حق این توقع رو از من نباید داشته باشن.
بنظر شما حق با چه کسی هست؟ من اعتقاد دارم که تا قبل از ازدواج نباید رابطه فیزیکی برقرار بشه چه کلامی چه جسمی...
اما این آقا میگن شما مرد نیستی و نمیتونی درک کنی و این کار تو ممکنه منو در آینده نسبت به تو سرد کنه. و من هم بهش گفتم اگر واقعا چنین چیزی حقیقت داره پس ازدواج ما در آینده ممکنه خوب پیش نره. اما ایشون بازم همون حرف رو تکرار میکنن و مدام بمن میگن برو مطالعه کن.
واقعا منو به شک انداختن...
لطفا پیش از ارسال نظر و یا پاسخ، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
لطفا حتما به صورت فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی باشد منتشر نمی شوند و حذف می شوند.
نظراتی که شامل تبلیغ به صورت لینک، نام شرکت، اشخاص خاص باشند منتشر نمی شوند.
شما میتوانید تجربه خودتان را از یک موضوع را به صورت نظر در اینجا درج کنید، و یا میتوانید از تجربه دیگران استفاده کنید.
نام و نام خانوادگی من را به دیگران نمایش نده
نام کاربر

با سلام، من در جايگاه يك مرد حق را به شما مي دهم و از نظر بنده هم تا قبل از عقد نبايد رابطه جنسي بين ٢ طرف ايجاد شود. اگر ايشان واقعا از شما خوشش مي آيد بايد هرچه زودتر به خواستگاريتان بيايد و با شما ازدواج كند. اگر هم اين پيشنهاد را نمي دهد شما اين پيشنهاد را به او بدهيد كه زودتر به خواسگاريتان بيايد و بعد از مراسم عقد با شما رابطه برقرار كند. اميدوارم راهكار بنده حقير به شما كمك كند.

پاسخ 4 سال پیش
نام کاربر

عزیزم شما اگر رابطه جنسی واستون یه خط قرمز محسوب میشه باید اینو مستقیم به ایشون بگی و بهش بگی که هر کسی واسه خودش یه سری چارچوب و خط قرمز داره ورابطه جنسی هم خط قرمز شماست و بنظر من اگر ایشون شمارو دوست داشته باشه بخاطر نداشتن رابطه جنسی به این راحتی شما رو ول نمیکنه . اینکه رابطه جنسی قبل از ازدواج درسته یا نه رو شما خودتون با توجه به شرایطتون باید تشخیص بدید واینکه ایا پیامد هاشو میتونید بپذیرید یا نه!

پاسخ 3 سال پیش