به من اطلاع بده!

با کلیک بر روی "Allow" از تخفیف ها و پیام های سایت مطلع شوید.
user-avatar
نام کاربر

حساسیت و زودرنجی خواهرم باعث شده که الان از من متنفر باشه

#اختلاف_خانوادگی #زودرنجی
0 924 4 سال پیش
سلام وقت به خیر
ممنون بابت این پروژه
من 37 سال سن دارم و خواهری دارم دو سال از من بزرگتر هست و دختر 8 ساله داره (یه خواهر و برادر کوچکتر هم داریم )
خواهر بزرگم دو سال است با همسرش مشکل داره و از اهواز که محل زندگیش بود اومده شهرستان پیش پدر و مادرم برای طلاق و درگیر دادگاه و ... هست و ایشون بیمار ام اس هستن و خدا رو شکر شرایط جسمی مناسبی دارند و یک سالی هست از منزل پدرم اومدن طبقه پایین ما رو اجاره کردن.
مشکلی که من دارم از زمانی بود که دختر من به دنیا اومد. چهار سال و نیم پیش دختر خواهرم حس حسادت داشت که توجه بیشتر به دختر من میشه الان هم خواهرم به زبان مياره که شما فرق ميگذارين بین بچه ها که در واقع اینجور نیست اون به خاطر فشار مشکلاتش حساس شده اما متاسفانه قبول دار نیست و من همیشه سکوت کردم تا اینکه امسال چند بار باهم بحثمون شده هر چند نميخواستم پیش بیاد.
و الان نزدیک یک ماه هست که با من قهر هست من نمیدونم چه رفتاری داشته باشم بهش سلام میکنم جواب میده اما میدونم دوست نداره من رو ببینه و ازم متنفره و منتظره من چیزی بگم و زود جواب بده دخترشم همینطور شده متاسفانه فکر میکنه همیشه اونها درست رفتار میکنن.
من خواهرم و دخترش رو دوست دارم و همین الان هم به دخترش محبت میکنم و با دخترم بازی میکنن خونه ما میاد اما خواهرم نمیاد خونمون منم نمیرم خونشون چون دوست نداره منو ببینه خونه مادرم همدیگر رو میبینیم که اونجا دنبال اینه یه فرصتی پیش بیاد و غر بزنه و به دخترم اصلا محبت نمیکنه و با لحن بد باهاش صحبت میکنه
من چه کار کنم ????
خودم هم مشکل پانيک داشتم که خدا رو شکر الان خیلی بهترم ولی این مسئله خیلی منو اذیت میکنه و یه خفگی و غم رو تو وجودم روز به روز زیادتر میکنه
لطفا پیش از ارسال نظر و یا پاسخ، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
لطفا حتما به صورت فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی باشد منتشر نمی شوند و حذف می شوند.
نظراتی که شامل تبلیغ به صورت لینک، نام شرکت، اشخاص خاص باشند منتشر نمی شوند.
شما میتوانید تجربه خودتان را از یک موضوع را به صورت نظر در اینجا درج کنید، و یا میتوانید از تجربه دیگران استفاده کنید.
نام و نام خانوادگی من را به دیگران نمایش نده
نتیجه‌ای یافت نشد.