به من اطلاع بده!

با کلیک بر روی "Allow" از تخفیف ها و پیام های سایت مطلع شوید.
user-avatar
ساحل

چطور میتونم پسری را که از ازدواج با من منصرف شده رو راضی کنم؟

دسته بندی: رابطه ی عاطفی
#عشق_در_فضامجازی #بلاتکلیفی
10 1394 4 سال پیش
سلام
دختری ۲۸ ساله هستم که حدود یک سال است که با پسری که ایشون هم ۲۸ سالشون هست از طریق مجازی آشنا شدم و بعد از چند ماه تصمیم گرفتیم که با هم ازدواج کنیم و ایشون با خانوادش در مورد من صحبت کنه ولی خانوادش مخالفت کردند.
همون زمان من بهشون گفتم که خواهرم میخواد از شوهرش جدا بشه و ایشون گفتن به دلیل فکرایی که تو سرشونه و این موضوع نمیتونن با من ازدواج کنند و نمیتونن هم خانوادش راضی کنن.
حالا این فکرا چی هست، اول اینکه من قبلا پسر خالم خواستگارم بوده و با هم ارتباط داشتیم ولی خونوادم مخالف این ازدواج بودند و بعد ۳ سال ارتباطمون قطع کردیم و ایشون نمیتونن با این موضوع کنار بیان که من قبلا یه نفرو دوست داشتم و هرچقدر میگم من احساسم اشتباه بوده و دلسوزی را با دوست داستن اشتباه گرفته بودم ولی باز هم قبول نمیکنن،.
چند مورد دیگه هم بوده که مثلا چرا همکار آقایی که باهاش کار میکنی توی ایسنتا بهت پیام داده، هرچی میگم این آقا نامزد داره، سنش از من کوچیکتره، من اصلا جواب اینو ندادم، پیامش چیز بدی نبوده، میگه چرا آدرس پیجت دادی میگم خب ازش آدرس یه شیرینی فروشی میخواستم ادرس اونو توی دایرکت اینستا برام فرستاد منم ازش تشکر کردم و تمام شد.
الانم میگه من نمیتونم اینا رو از ذهنم بیرون کنم و اگه باهات ازدواج کنم احساس خوشبختی نمیکنم.
الان من باید چیکار کنم که این فکرا از سرش بره بیرون و الانم میگه که ما با هم ازدواج نکنیم و همینجوری باشیم خوش بگذرونیم و از منم رابطه جنسی نمیخواد.
چیکار کنم که دوباره تصمیم به ازدواج بگیره؟
لطفا پیش از ارسال نظر و یا پاسخ، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
لطفا حتما به صورت فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی باشد منتشر نمی شوند و حذف می شوند.
نظراتی که شامل تبلیغ به صورت لینک، نام شرکت، اشخاص خاص باشند منتشر نمی شوند.
شما میتوانید تجربه خودتان را از یک موضوع را به صورت نظر در اینجا درج کنید، و یا میتوانید از تجربه دیگران استفاده کنید.
نام و نام خانوادگی من را به دیگران نمایش نده
خدیجه صیادی

باسلام باتوجه به موضوعی ک اشاره کردین ایشون قصدازدواج ندارن و میخان فقط وقت گذرونی کنن آدم عاقل تو رابطه ی بی هدف باقی نمیمونه....این رابطه هرچه سریعتر تموم بشه بنفع دو طرفست.

پاسخ 4 سال پیش
نام کاربر

بنظرم این اقا بهونه میگیره وگرنه اگر پسری کسی رو بخواد هر جوری شده بدستش میاره دختر کلی خواستگار داره یا میشه یا نمیشه پس بگیم کسی نیاد که میخوایم با شما ازدواج کنیم در ضمن این اقا شکاک هست و مرد شکاک مفت ارزش نداره و لزومی نداشت شما سیر تا پیاز زندگیت رو به این اقا بگی لزومی نداشت بگی پسرخاله ات خواستگارت بوده خواهرت داره طلاق میگیره و همکارت ..... پسرها نزده میرقصن شما حالا اومدی صداقت بخرج بدی اتو دست آقا دادی بنظرم اصلا کیس مناسبی نه از جهت شوهر و نه از جهت دوست نیست فرصت های زندگی تو بخاطر وابستگی نه علاقه از دست نده بندازش بره یکی لنگه خودش قسمتش باشه از قدیم گفتن دیزی میگرده درشو پیدا میکنه خودت رو رها کن شما تو سنی نیستی که بخوای دوست کسی باشی دنبال مورد ازدواج درست باش در ضمن دنیای مجازی جای خوبی برای انتخاب همسر نیست.

پاسخ 4 سال پیش
بهاره mdn

سلام وقت بخیر شما خودتون اشتباه کردید چرا از رابطه ای که تموم شده و حسی بینتون نیست صحبت کردید؟؟ چرا جزییات پیامهای اینستارو به آقاتون گفتید شما ممکنه فردا روزی سرکار برید و با یه آقایی همصحبت بشید این آقا دیگه ول کن ماجرا نیست...در هر حال زنها وارد اجتماع شدند و هم صحبتی با جنس مخالف در چارچوبهای شرعی و عرفی جزو لاینفک زندگیا شده

پاسخ 1 4 سال پیش
سمانه کریمی

اتمام رابطه تامام اگه الان با خاستگار قبلیت نمیتونه کنار بیاد پس تا اخر همین داستانه تو هروقت پسر خالتو ببینی میخواد بگه دیدی دوسش داشتی یجوری نگاش کردی دوروز دیگه ام میخواد بگه دیگه سرکارنرویا بگه یه داستانی باهمکارت داری این ادم هنوز عقلش رشد نکرده خودتو درگیرش نکن

پاسخ 1 4 سال پیش
نام کاربر

به نظر من اگر میتونی راضیش کن که برید پیش یه مشاور خوب ، به هر حال ادمها با هم متفاوتن و ممکنه بعضی مردها با این موضوعها هیلی راحتتر برخورد کنن ولی برای این شخص سخته

پاسخ 1 4 سال پیش
کمند خرمی

عزیزم بنظرم کسی ک از اول اینجور شکاک و بی اعتماده مسلم بدون تو زندگی که خیلی فراز و نشیب بیشتری داده و برخورد با جنس مخالف اعم از خونواده تا غریبه وجود داره برای هر رفتارت باید توضیح بدی و جنگ و جداله چون این ادما توجیه نا پدیرن و جز افکار خودشون هیچکسو قبول ندارن و زندگیتو جهنم میکنه.مردی که نسبت به زنش بی اعتماد باشه هیچوقت خوشبخت نمیتونن بشن.اولین پایه و اساس زندگی اعتماده.با ادم شکاک نمیشه زندگی کرد مثل ادم خسیس

پاسخ 4 سال پیش
خدیجه ملک زاده

سلام. به نظر من با ایشون کات کنید بهتره. چون ایشون دیگه همیشه به شما شک خواهند داشت. تازه الان که دوره عاشقی هست اینجوری به شما میگه. چه برسه توی زندگی.

پاسخ 4 سال پیش
fariba

سلام دوست عزیز ازدواج زوری قشنگی نداره به من نظر من روی خودت عزت نفس خودت کار کن و به خواستگارات فکر کن و با این آقا تمام کن برای کسی که باهاش آینده ای نداری وقت نزار

پاسخ 4 سال پیش
رز قرمز

فراموشش کن و تموم کننده ی رابطه خودت باش. و اینکه لزومی نداره که ...

پاسخ 4 سال پیش
زیبایی

سلام رابطه باید تمام بشه عزیزم اسیب خواهی دید این مرد بدها مشکل ایجاد خواهد کرد براتون پس هر چه زودتر به خودت احترام بزار و تمام کن.

پاسخ 4 سال پیش