به من اطلاع بده!

با کلیک بر روی "Allow" از تخفیف ها و پیام های سایت مطلع شوید.
user-avatar
معصومه اژم

نامزدم برای بیرون رفتن وقت نمیذاره

دسته بندی: عقد و نامزدی
#دوران_نامزدی #سردی_رابطه
1 1648 4 سال پیش
سلام
ببخشید سوالم اینه چیکار کنیم که طرفمون تو دوران نامزدی وقت بزاره برای بیرون رفتن با اینکه میدونیم وقت آزاد خیلی داره و کارش برای خودشه ولی زیاد نمیگه بیا بیرون.
شده ۱۰ روزم نمی‌بینیم همو ولی همش تماس تلفنی داره و همش میگه تو همه چیز منی عشق منی ولی واقعا نمیگه بیا بیرون بریم بگردیم از لحاظ مالی هم اصلا کم‌ نمیزاره.
فقط وقتی میبینه که تو خودمم میگه بیا بیرون‌ وگرنه دو هفتم بگذره اصلا نمیگه و همچنین از لحاظ جنسی هم اصلا نمیگه. دوس دارم رابطه داشته باشیم با اینکه می‌دونم خیلی هات و گرم هستش و واقعا وفاداره.
ممنون میشم پاسخ منو بدین.
من ۴ سال هم دوست بودم با ایشون و تو دوستی هم اینطور بودن نه واسه س.ک.س نه بیرون رفتن و گردش اصلا پیش قدم نمیشدن که بگن بیا س.ک.س کنیم بیا بریم بیرون فقط زمانیکه میدیدن افسرده ام میگفتن بیا بیرون‌ یا بیا س.ک.س کنیم .
من واقعا زده شدم از س.ک.س با ایشون.
چیکار کنم؟؟؟
عاشقشم هستم
لطفا پیش از ارسال نظر و یا پاسخ، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
لطفا حتما به صورت فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی باشد منتشر نمی شوند و حذف می شوند.
نظراتی که شامل تبلیغ به صورت لینک، نام شرکت، اشخاص خاص باشند منتشر نمی شوند.
شما میتوانید تجربه خودتان را از یک موضوع را به صورت نظر در اینجا درج کنید، و یا میتوانید از تجربه دیگران استفاده کنید.
نام و نام خانوادگی من را به دیگران نمایش نده
نام کاربر

سلام عزیزم میدونم که این میزان از عدم پاسخگویی به نیازتون،چه قدر غمگینتون کرده متاسفانه فاصله هیجانی زیاد و صمیمیت عاطفی بین شما دونفر کم دیده میشه و میتونه این عامل به عدم شناخت شما دونفر در مرحله پیش از ازدواج ربط داشته باشه و قطعا در ادامه تبعاتی داره. همین مسائل محدودیت شما هم از عدم شناخت کافیتون میاد که این ملاکها که از اولین عناصر رابطه صمیمی هست، متاسفانه مورد غفلت واقع شده و اینگونه به نظر میرسه که از لحاظ فرهنگ ذهنی بسیار متفاوت از هم فکر می کنید. باید جراتمندانه با ایشون از نقش غیرمادی زندگی و نیازهاتون و همچنین تبعاتش صحبت کنین و انگیزه ایشون رو برای تغییر و اصلاح محک بزنید، متاسفانه بینش و انگیزه ای نداشته باشند ، این روال یک طرفه ادامه پیدا خواهد کرد ولی حتما به یک زوج درمانگر مراجعه کنید تا این مساله به صورت تخصصی مورد بررسی قرار بگیره و راهکارهای مناسب به شما ارائه بشه.

پاسخ 3 سال پیش