به من اطلاع بده!

با کلیک بر روی "Allow" از تخفیف ها و پیام های سایت مطلع شوید.
user-avatar
ثنا تقی زاده

دچار بلاتکلیفی و سردرگمی برای ماندن در رابطه هستم

دسته بندی: رابطه ی عاطفی
#بلاتکلیفی #رابطه_اشتباه
3 1667 4 سال پیش
سلام
من به مدت یک سال هست با پسری در ارتباط هستم اوایل رابطه من تمام شرط و شروطامو باهاش کردم اینکه من رابطه بی هدف و بی سر و ته نمیخوام از روی وقت گذرونی و ایشون هم با ابراز علاقه و اینکه من ولت نمیکنم.
منو متقاعد کردن و تا همین دو ماه اخیر خیلی خوب پیش می رفت تا اینکه سر یه مساله کوچک کمی بحث کردیم و تا ۵_۶ روز بی خبر بودیم که من پیش قدم شدم و پیام دادم و دلیل قهر و پرسیدم.
بعد از یکم صحبت گفت که حوصله بحث نداره و به نتیجه ای نرسیدیم و همچنان بی خبر بودیم تا اینکه ۵_۶ روز بعد خودش پیام داد و گفت من نمیخوام ولت کنم اما مشکل خانوادگی داره ذهنش درگیره و من ازش خواستم تکلیف رابطه و روشن کنه که ایشون خواست یه مدت تنها باشه بعد از چند روز برگرده.
ولی الان ۲۰ روزه بر نگشته و من واقعا خسته شدم از بلاتکلیفی نمیدونم باید چکار کنم خواهش میکنم لطفا.
راهنماییم کنید و روشنم کنید که قصد و هدفش چیه و من چجوری باید برخورد کنم؟؟؟ بازم صبر کنم یا نه؟؟؟؟
لطفا پیش از ارسال نظر و یا پاسخ، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
لطفا حتما به صورت فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی باشد منتشر نمی شوند و حذف می شوند.
نظراتی که شامل تبلیغ به صورت لینک، نام شرکت، اشخاص خاص باشند منتشر نمی شوند.
شما میتوانید تجربه خودتان را از یک موضوع را به صورت نظر در اینجا درج کنید، و یا میتوانید از تجربه دیگران استفاده کنید.
نام و نام خانوادگی من را به دیگران نمایش نده
وجیهه سهرابی

به حرف زدن آقا توجه نکن،بیشتر به عملش توجه کن،پسریکه دختری را بخواد واسش مهمه هر روز از حال دختر باخبر بشه،اگر شما براش مهم بودین تو این چند روز نمیتونس یه پیام بهت بده و منتظرت نذاره؟زیاد فکرتا درگیرش نکن و به روال زندگیت ادامه بده،خودتا سرگرم کارای دیگه کن که تو فکرش نری،به این فکر کن که اگه هر دفه بره و خبری ازش نشه میخوای هر دفه اینطوری منتظرش باشی

پاسخ 1 4 سال پیش
نام کاربر

سلام به شما. منم دقیقا وضعیتم مثل شما بود... ولی خودم تکلیف رو روشن کردم... به دنبال هدفام رفتم... سرم رو گرم کردم.. به کار و درس پرداختم و سعی کردم دیگه به کسی که فقط حرف میزنه و عمل نمیکنه فکر نکنم.. سخت بود ولی شد.... چون اون آدم فقط خودش براش مهم بود نه من... عزیزم خودت تکلیف خودت رو روشن کن مطمئن باش بهترین ها نصیبت میشه... اون آقا هم آن شالله مشکلشون حل میشه... شما نه طبیبش هستید و نه مادرش.... شما هم نیاز به توجه دارین...

پاسخ 1 4 سال پیش
خدیجه ملک زاده

سلام دوست عزیز. کار طرف مقابل شما نشون میده که خانواده اش راضی نیستن. و ایشونم نمیتونه خانواده اش رو راضی کنه. چه بسا که تا الان هم براش خاستگاری رفتن.

پاسخ 4 سال پیش