به من اطلاع بده!

با کلیک بر روی "Allow" از تخفیف ها و پیام های سایت مطلع شوید.
user-avatar
مهسا

محک زدن طرف مقابل در دوران آشنایی

#شناخت_برای_ازدواج #خواستگاری
4 2439 4 سال پیش
سلام
من دختری هستم ۳۰ ساله یک بار عقد کردم و بخاطر رفتار عصبی اون آدم ودست بزن جدا شدم.
الان ۱ ساله با یه آقایی آشنا هستم و هدفشون از روز اول ازدواج بوده و میدونن که من قبلا نامزد داشتم از لحاظ مالی فکر میکنم که متوسط هستن. البته چیزی از مادیات به من نمیگن و عقیدشون اینه که همه چیز رو نباید زن بدونه نه ماشین دارن نه خونه.
اما هر دفعه بیرون رفتیم واقعا برام چیزی کم نمیزاره اما من واقعا اذیت میشم اینکه حس میکنم انقدر بهم اعتماد نداره که مسائل مالی رو بهم بگه پسر خوبیه و من فقط و فقط بخاطر رفتارش انتخابش کردم.
ولی جدیدا یه سری با هم بحث داشتیم و عادت بدی که داره وقتی ازم ناراحت میشه نمیگه و من بعدها متوجه میشم تو این یه سال بروز نداده بود اما جدیدا وقتی ناراحت میشه رفتارش باهام بعد خیلی سرد رفتار میکنه بهش میگم چی شده ازم ناراحتی میگه بحث نکن من گفتم وقتی ازت ناراحتم برات مهم نباشه‌.
خیلی میترسم نمیخوام بازم شکست بخورم تو رابطه چجوری باید بفهمم این آدم به درد آینده من میخوره یا نه البته تا حدودی بهش حق میدم یه جاهایی من مقصرم اما میگم بگو کدوم کارم اذیتت میکنه حلش کنیم اما اون حوصله بحث نداره.
لطفا پیش از ارسال نظر و یا پاسخ، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
لطفا حتما به صورت فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی باشد منتشر نمی شوند و حذف می شوند.
نظراتی که شامل تبلیغ به صورت لینک، نام شرکت، اشخاص خاص باشند منتشر نمی شوند.
شما میتوانید تجربه خودتان را از یک موضوع را به صورت نظر در اینجا درج کنید، و یا میتوانید از تجربه دیگران استفاده کنید.
نام و نام خانوادگی من را به دیگران نمایش نده
محمد عراقی

با سلام خدمت استاد عزیز خانم نصری. همراهان عزیز. خودم یک مرد هستم و مجرد،با توجه به طبیعت خانمها مسایل مالی و اقصادی خیلی براشون اهمیت داره و اولین سوالشون همینه اگر مثبت باشه ادامه میدن در غیر اینصورت کنار میکشن.. بارها برای خودم پیش اومده ک کنار کشیدن.. راجع ب سکوت رفتاری اون هم اشتباه هست بایستی ب خانم متوحه کنه ک این راه و برخورد مناسب نیست تا خانم بتونه اصلاح کنه چون چیزی ک خانم ازار میده بی توجهی و رفتار سرد اقا هست.. بنظرم باید هر دو طرف هوشیار و اگاه باشن ب رفتارشون ک نتیجه ب مرور زمان نشون میده.. پس مراقب باشیم تا نتیجه عالی حاصل بشه.. موفق باشید

پاسخ 4 سال پیش
رز قرمز

اصولا اغلب مردها. دوست ندارن طرف مقابل از وضعیت جیبش خبر داشته باشه اما وقتی میخوای ازدواج کنی باید لااقل بهت بگع درامدش در چه حدیه، سقف مخارج در یک ماه باید چقدر باشه تا بعدا دچار مشکل نشین حداقل تا این حد بهتون بگه. و در فرصت مناسب و در یک قرار دیداری بهش بگو ببین عزیزم..... من وقتی نمیگی ناراحتی اخه از کجا بفهمم که ناراحت شدی همونطور که من ازت انتظار دارم وقتی ناراحتم درکم کنی حرفامو با حوصله بشنوی، متقابلا منم دوست دارم بشنومت با گوش جان. به من نگی به کی بگی . دوست ندارم تو حال ناراحتی ببینمت

پاسخ 4 سال پیش
نام کاربر

من یک خانم هستم و قبلا این تجربه رو داشتم که آقایی که از دست من ناراحت میشدن بی هیچ دلیل و حرف ارتباط رو قطع میکردن و حرفی نمیزدن اما من معتقدم همه چیز با صحبت میتونه حل بشه و اینکه آدما همو بشناسن چون هیچ آدمی بی اشتباه نیست. از نظر من کسی که نمیتونه به خاطر مشکلات در ارتباط با طرفش صحبت کنه آدم بالغی برای ازدواج نیست. چون این رفتارها خیلی سطحی هستند و به درد زندگی طولانی نمیخوره.

پاسخ 4 سال پیش
لیلی رشیدیان

خانم عزیز، به نظرم یه جلسه از دیدارتون را شما برنامه ریزی کنین و بهش اعلام کنین که دوست دارین در مواردی که ذهن شما را درگیر می کنه هر چند خیلی کوچک باهاش صحبت کنین، شما مسایل را مطرح کنین و راه حلها را از اون بخواین. بعد راه حلها و نظرات خودتون را مطرح کنین ببینید اصلا آدم صحبت در مورد مشکلات جاری هست یا نه. امیدوارم خوب پیش بره. و خودتون را دوست بدارید اولویتهاتون را در این رابطه بسنجین وبعد تصمیم بگیرین. خودتان و تنهایی تان و ارزشهای واقعیتان را دوست بدارید.

پاسخ 4 سال پیش