به من اطلاع بده!

با کلیک بر روی "Allow" از تخفیف ها و پیام های سایت مطلع شوید.
user-avatar
زری حیدری

شوهرم در زمان ازدواج در رابطه با مهریه من رو فریب داده

#مهریه #قرارداد_ازدواج
1 736 4 سال پیش
همسر من بخاطر راضی نبودن خانوادش هنگام ازدواج بمن گفت که مهرت رو ۱۴ تا کن بعد از عقد وقتی بهانه خانواده بریده شد که و ازدواج کردیم من مهرت رو ۱۱۰ تا سکه میکنم.
من ازدواج دومم هست الان بعد از یکسال هر بار که من ازش میخوام قولی رو که داده عملی کنه هر بار به مسخره بازی و پشت گوش انداختن ردش میکنه الان دیگه مطمئن شدم که نمیکنه.
هر شب با دوست و رفیقاش تا ۱۱ شب بیرونه بهم دروغ میگه بی احترامی میکنه من اصلا به زندگی باهاش امیدوار نیستم و هیچ پشتوانه ایی هم تو زندگیش ندارم.
خونش وام داره و تو رهن بانکه ماشینشم تازه فهمیدم بنام برادرش کرده لطفا من رو راهنمایی کنم این من رو فریب داد الان نمیدونم باید چیکار کنم؟
لطفا پیش از ارسال نظر و یا پاسخ، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
لطفا حتما به صورت فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی باشد منتشر نمی شوند و حذف می شوند.
نظراتی که شامل تبلیغ به صورت لینک، نام شرکت، اشخاص خاص باشند منتشر نمی شوند.
شما میتوانید تجربه خودتان را از یک موضوع را به صورت نظر در اینجا درج کنید، و یا میتوانید از تجربه دیگران استفاده کنید.
نام و نام خانوادگی من را به دیگران نمایش نده
بیتا جباری

من فکر میکنم که شما اصلا شناخت کافی به این آقا نداشتی و خیلی سریع از آنجایی که میخواستی دوباره یه زندگی تشکیل بدی ، ازدواج کردی. به نظر من از جنبه مثبت هم نگاه کن.درحال حاضر قیمت یه سکه تمام بهار تقریبا 5 میلیون هستش که مجموع مهریه شما میشه 550 میلیون تومان و حتما شوهرتون در خودش این توان رو نمیبینه که اگر خدای نکرده نتونستین زندگیتون رو با هم ادامه بدین و جداشدین مجبور باشه که این مبلغ هنگفت رو پرداخت کنه. پس بهتره در گام اول این انتظار رو از همسرتون بردارید که مهریه شما رو 110 سکه بزنه و اطف دیگه اینکه تلاش کنید که بتونید در خودتون توانمندی مالی ایجاد کنید.مطمئن باشید که همین امر عزت نفستون رو بالا میبره و علاقه ی همسرتون به شما بیشتر میشه چرا که میبینه خانم توانمندی شدید و ارزشتون بالاتر رفته.

پاسخ 1 4 سال پیش