به من اطلاع بده!

با کلیک بر روی "Allow" از تخفیف ها و پیام های سایت مطلع شوید.
user-avatar
نام کاربر

عقد هستم و شوهرم انتظار داره همیشه من برای آشتی پا پیش بزارم

دسته بندی: عقد و نامزدی
#قهر_و_آشتی #مشکلات_خانواده_همسر
1 730 4 سال پیش
به مدت 2 ساله که عقدیم.
من 73 هستم و شوهرم 70 و الان بعد از ساختن یه خونه دوطبقه با تک فرزند بودن شوهرم و داشتن یه حقوق کارمندی و وابستگی زیاد به خانوادش 2 ماهه که باهام قهر کرده و انتظار داره چمدونم ببندم و برم خونشون بدون مراسم عروسی.
چون اخلاق شوهرم خیلی بیخیال و راحت طلبه و مغرور.
برای دعواهای قبلیمون با درجریان گذاشتن خونوادش من مجبور میشدم که پا پیش بزارم که قهرمون خیلی طول نمی‌کشید ولی الان که براش عادت شده من پاپیش نمیزارم.
از آینده میترسم که چی میشه چیکار کنم؟؟ چونکه برای فرزند دار شدن و حتی تربیتش یا اینکه نزاره بعداز عروسی خونوادم ببینم بخاطر دخالت های خونوادش.
شوهرم قلقی نداره که بخوام ازش استفاده کنم راهنماییم کنید خواهش میکنم....
لطفا پیش از ارسال نظر و یا پاسخ، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
لطفا حتما به صورت فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی باشد منتشر نمی شوند و حذف می شوند.
نظراتی که شامل تبلیغ به صورت لینک، نام شرکت، اشخاص خاص باشند منتشر نمی شوند.
شما میتوانید تجربه خودتان را از یک موضوع را به صورت نظر در اینجا درج کنید، و یا میتوانید از تجربه دیگران استفاده کنید.
نام و نام خانوادگی من را به دیگران نمایش نده
نام کاربر

سلام دوست عزیز، قبل از هر اقدامی اول به مشاور مراجعه کنید و بعد اگر میتونید سعی کنید پکیج زنان باهوش استاد نصری رو تهیه کنید، من خودم این پکیج رو دارم و اطلاعات بسیار ارزشمندی رو در رابطه با شناخت خودتون و همچنین درباره ی رابطه و زندگی مشترک بهتون میده، ولی تا مشکلتون حل نشده وارد زندگی مشترک نشید، همسر من هم همین اخلاق رو داره و مشاور و هیچ چیزی هم واسش فایده ای نداره من یازده ساله دارم این مشکل رو به دوش میکشم تنها کاری که تونستم بکنم اینه که خودم رو تغییر دادم که کمتر اذیت بشم ولی از من به شما نصیحت حتما پیش مشاور برید و اگر همسرتون رو هم با زبان نرم راضی کنید باهم برید و البته یک جلسه تنها برید و مشکلتون رو مطرح کنید و بعد باهمسر مراجعه کنید تا بررسی های لازم رو انجام بدم و در صورت نیاز تست هایی هست که جهت میزان سازش و تفاهم حتما مشاور براتون انجام میدن، اگر در نهایت تشخیص دادن که میتونید باهم کنار بیاید که چه بهتر وگرنه سعی کنید یا همسرتون رو کمک کنید تا عیوبش رفع بشه یا اگر نمیشه وارد زندگی مشترک نشید چون عمر و جوونی هردوتون هدر میره و یک عمر پشیمانی فایده ای نخواهد داشت. پس زندگیتون رو به هر ترتیبی عاقلانه بنا کنید موفق و سلامت باشید

پاسخ 4 سال پیش