به من اطلاع بده!

با کلیک بر روی "Allow" از تخفیف ها و پیام های سایت مطلع شوید.
user-avatar
نام کاربر

با کسی که چند سال بودم ازدواج کرد

#بازگشت_به_رابطه
1 1364 4 سال پیش
سلام‌ من ۲۵ سالم و سال ۹۱ تو دانشگاه با پسری آشنا شدم و قصدمون ازدواج بود. اومد خاستگاری و ب دلایلی خانوادم گفتن صبر کن تا خواهر بزرگش ازدواج کنه.
بعد چند سال رفاقت دیدم ازدواج کرده و تو زندگیش ب مشکل خورده و طلاق میگیره. الان اون جدا شده و مجدد اومده خواستگاری من. ولی من هیچ حسی بهش ندارم چیکار باید بکنم کمکم کنید؟؟!
لطفا پیش از ارسال نظر و یا پاسخ، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
لطفا حتما به صورت فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی باشد منتشر نمی شوند و حذف می شوند.
نظراتی که شامل تبلیغ به صورت لینک، نام شرکت، اشخاص خاص باشند منتشر نمی شوند.
شما میتوانید تجربه خودتان را از یک موضوع را به صورت نظر در اینجا درج کنید، و یا میتوانید از تجربه دیگران استفاده کنید.
نام و نام خانوادگی من را به دیگران نمایش نده
شهرزاد عاملي

سلام دوست عزيز اميدوارم كه حالت عالي باشه. جواب شما در سوال شماست و شما پاسخ به سوال خودتونو داديد. زماني كه شما احساساتي به اين فرد نداريد نميتونيد يك ارتباط عاشقانه و سالم برقرار كنيد و با اين اميد جواب مثبت بديد كه شايد احساسات در شما بوجود بياد كه براي چنين صحبتي هيچ تضميني وجود نداره و با توجه به جرياناتي كه پيش اومده حتي اگر ارتباط برقرار كنيد ممكنه سوالاتي در ذهن شما بوجود بياد و در صورتيكه به پاسخ خود نرسيده باشيد براي ارتباط و روحيه ي شما مسئله ساز خواهد شد. سوالاتي از اين قبيل: اگر به خاستگاري من آمد و نشد چرا صبر نكرد؟ اگر من را ميخواست چرا با يك نفر ديگه ازدواج كرد؟ و حالا كه از رابطه اي كه داشتند خارج شدند و جدا شدند چرا باز به سراغ من آمد؟ و من چطور احساسات اين فرد را نسبت به خودم باورم كنم؟ و ... مسئله ي شما بسيار مسئله ي راحت و قابل حليه كافيه تمام جوانب را در نظر بگيريد. در صورتيكه كه متوجه شديد به اين شخص احساساتي داريد حتما صحبت كنيد و هر سوالي ممكنه از گذشته براي شما وجود داشته باشه و نياز هست جواب سوالات را بدونيد شفاف و صريح از ايشون بپرسيد تا در آينده دچار مشكل نشيد و درصورتيكه واقعا احساسات نداريد هم به صحبت هاي ابتداييه من دقت كنيد . موفق و سربلند باشيد

پاسخ 3 4 سال پیش