به من اطلاع بده!

با کلیک بر روی "Allow" از تخفیف ها و پیام های سایت مطلع شوید.
user-avatar
نام کاربر

5 ساله با کسی در ارتباط هستم که حتی یکبارم ندیدمش

دسته بندی: رابطه ی عاطفی
#عشق_در_فضامجازی #بلاتکلیفی
2 636 4 سال پیش
سلام
من ۴_۵ سال هست از طریق فضای مجازی با پسری از یه شهر دیگه دوست شدم و هیچ وقت همو از نزدیک نتونستیم ببینیم و رابطمون همینطوری ادامه پیدا کرد طی این سالها.
تا اینکه الان یک ماهی هست هیچ خبری ازش نیست بدون اینکه چیزی شده باشه یا چیزی بگه.
با اینکه خودم بارها گفتم هر وقت نخواستی این رابطه رو بهم بگو تمومش کنیم.
من هم تو این مدت اوایل چند باری پیام دادم میخوند ولی جواب نمیداد فک میکردم کارش زیاده نمیتونه جواب بده یا مشکلی پیش اومده براش ولی از اون به بعد که دیدم پیام نداد منم دیگه پیام ندادم بهش.
الان از شما راهنماییو راهکار میخوام.
ممنون از وقتی که میزارید.
لطفا پیش از ارسال نظر و یا پاسخ، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
لطفا حتما به صورت فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی باشد منتشر نمی شوند و حذف می شوند.
نظراتی که شامل تبلیغ به صورت لینک، نام شرکت، اشخاص خاص باشند منتشر نمی شوند.
شما میتوانید تجربه خودتان را از یک موضوع را به صورت نظر در اینجا درج کنید، و یا میتوانید از تجربه دیگران استفاده کنید.
نام و نام خانوادگی من را به دیگران نمایش نده
شهرزاد عاملي

سلام دوست عزيز اميدوارم كه حالت عالي باشه. به نظر شما ارتباط سالم چه نوع ارتباطيه؟ و از چه نوع ارتباطي ميشه چه انتظاراتي داشت؟ رابطه اي كه شما شروع كرديد و كاملا هم آگاهانه و با قدرت اختيار خود شما صورت گرفته رابطه اي است كه از ابتدا مشخصه مسائل بسيار جدي و مهمي را به همراه خواهد داشت... شما نوشتيد ما ٥ ساله با هم هستيم و از طريق فضاي مجازي آشنا شديم و نتونستيم همديگه را ببينيم. در حالي كه شما ميتونستيد ايشونو ببينيد و بايد اينكار را انجام ميداديد اما انجام نداديد. و اين يك مسئله بسيار بزرگيه كه اين فرد را نديديد. و اين در واقع نشانگر اينه كه از ١٠٠ درصد واقعيت فقط ٥٠ درصد واقعيت را ديديد و از اين ٥٠ درصد هم نميشه اطمينان كامل حاصل كرد ( رفتار اين شخص از نزديك، طرز نگاه اين شخص، ظاهر، خلق و خوي اين شخص از نزديك ، واكنش اين شخص در شرايطي كه باهم هستيد طي زمان هاي مختلف خشم ، خوشحالي ، ناراحتي و ... جزو ٥٠ درصد واقعيتي هستند كه نديديد و نميدونيد) و شما به شناخت كامل از اين فرد نرسيديد و به خاطر تمام واقعيت هايي كه نميدونيد و انتخاب كرديد كه ندونيد( به خاطر اجتباب از ملاقات فرد از نزديك) امروز در اين شرايط هستيد و نميتونيد انتظاري مشابه به انتظارات يك فرد از يك ارتباط سالم كه به شناخت تقريبا كاملي از هم رسيدند و از نزديك برخورد ، رفتار ، خانواده و ... يكديگر را ديدند، داشته باشيد. اگر فكر ميكنيد ارتباط شما ارتباط درستيه ميتونيد ادامه بديد و ناراحت باشيد و هر روز هم پيگير و اين شما هستيد كه انتخاب ميكنيد در اين شرايط بمانيد يا نمانيد، اگر هم درستيه صحبت من را تاييد ميكنيد و فكر ميكنيد خيلي چيزهاست كه بايد ميدونستيد اما نميدونيد بهتر است فكر كنيد كجايه مسير را اشتباه رفتيد كه امروز در چنين شرايطي هستيد و از اين تجربه استفاده كنيد تا در ارتباط ديگه بتونيد موفق تر عمل كنيد . در صورتي كه بخواهيد اين ارتباط را ادامه دهيد و روزي اين فرد با شما ارتباط برقرار كردند يا پيام فرستادند يا زنگ زدند بهتر است به شيوه ي سابق به اين ارتباط ادامه نديد و زماني را براي ملاقات با اين شخص تعيين كنيد و به شناخت كامل تر برسيد و بعد براي ارتباط خودتون تصميم بگيريد كه ميخواهيد ادامه بديد يا نه با توجه به شناخت كامل تر و درست تري كه بدست مياريد. موفق باشيد

پاسخ 4 سال پیش
samira

عزیزم از نظر من رابطه ایی که بعد از 5 سال شما هنوز موفق نشدی ایشون رو ببینی سرانجامی نداره. توی انتخابتون بیشتر دقت کنید چون اگر به دنبال یک رابطه هدفمند هستید که سرانجامی داشته باشه باید تعامل بیشتری داشته باشید تا شناخت کافی از طرف مقابلتون بدست بیارید.

پاسخ 4 سال پیش