به من اطلاع بده!

با کلیک بر روی "Allow" از تخفیف ها و پیام های سایت مطلع شوید.
user-avatar
رضا چام

بعد از خیانت زنم دیگه نمی تونم مثل قبل بهش اعتماد داشته باشم

دسته بندی: خیانت
#خیانت #خیانت_همسر
2 677 3 سال پیش
ما زندگی خوب خوشی داشتیم همیشه با همدیگه با عشق و با مهربانی و رابطه خیلی دوستانه داشتیم تا چندوقت پیش فهمیدم زنم ازطریق تلفن و تلگرام داره به من خیانت میکنه.
از اون روز همیشه بین ما اختلاف هست و تصمیم به طلاق گرفتیم. چون من دیگه نمیتونم مثل سابق باهاش باشم و مثل سابق اطمینان داشته باشم.
شما بگین من چیکار کنم؟؟؟
لطفا پیش از ارسال نظر و یا پاسخ، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
لطفا حتما به صورت فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی باشد منتشر نمی شوند و حذف می شوند.
نظراتی که شامل تبلیغ به صورت لینک، نام شرکت، اشخاص خاص باشند منتشر نمی شوند.
شما میتوانید تجربه خودتان را از یک موضوع را به صورت نظر در اینجا درج کنید، و یا میتوانید از تجربه دیگران استفاده کنید.
نام و نام خانوادگی من را به دیگران نمایش نده
M.فردوس

سلام آقا رضا دوست زخم خورده شما فرمودید بعد از خیانت همسرم از طریق تلگرام و تلفن دیگه اعتماد ندارید باید دقت کنید که ای ارتباط در حد گفتگو و کلامی است یا اینکه جلوتره در هر صورت طبیعیه که اعتمادتان ضعیف بشه اما با خودتان خلوت کنید ببینید آیا با توجه به آنچه شده میتوانید برای یک عمر زندگی با او باشید. اگر به جواب مثبت رسیدید با همسرتان گفتگو کنید و همه مسائل برای هم باز کنید و علت ها را جویا شوید گر چه خیانت هیچ توجیهی نمی تواند داشته باشد اما به گفته قدیمیها هیج زنی عذر خواهی میکنم به عنوان زن خیانت کار به خانه شوهر نمی ره این رفتار مرد است که زن را بدکاره میکند.

پاسخ 3 سال پیش
نام کاربر

با سلام و احترام به هم درد من یکی از اساتید بزرگ میگفت درد و رنجی که خیانت زن بر مرد تحمیل میکند برابر و شاید هم بیشتر از مرگ فرزند باشد قصه من هم شبیه داستان زندگی شماست و چیزی که مرا عذاب میدهد و دائم در زبان و ذهن من تکرار میشه این جمله است ما که هیچT واقعا هیچ مشکلی نداشتیم و با هم مثل دو تا دوست صمیمی می‌گفتیم و می خندیدیم حالا چی شد چرا و چرا و این چرا ها برای من و شما عذاب آور است. و اما در مورد درگیر شدن و بحث کردن به این کار نمی شود زیاد ادامه داد چون اول خودت صدمه میبینی و اون اصلان نمی تواند حال خراب شما را بفهمد و جز آبروریزی بیشتر چیزی برات نداره حالا باید با یک ذهن و اراده محکم بدون دخالت دیگران با او حرف بزنی و دلایلش را بپرس و اینکه حالا چکار باید بکنیم. آیا واقعآ گول خورده و پشیمانه که اگر این طور بود باید به خودت زمان بدهی و ببینی میتوانی ادامه بدهی یا باید طلاق بدی. به عواض و مشکلات طلاق هم فکر کن ببخش طولانی شد بعد ادامه می دهم

پاسخ 1 1 3 سال پیش