به من اطلاع بده!

با کلیک بر روی "Allow" از تخفیف ها و پیام های سایت مطلع شوید.
user-avatar
Farhnaz mosavi

نگاه کردن افراد متاهل به دیگران از سر کنجکاوی برام قابل قبول نیست

دسته بندی: خیانت
#رفتار_مرد #چشم_چرانی
1 761 3 سال پیش
با سلام خواستم بدونم چگونه برخورد کنم با همسرم که وقتی بیرون میریم از خونه مدام هر رهگذر خانم که توی خیابون هست نگاه میکنه؟
ناگفته نماند قیافه زیبا نداره ولی جذابه چون زنان و دختران هم نگاهش میکنند. حتی زنی که با همسرش هست. برای من جا نمیفته چرا یک زن که در کنار همسرش راه میره بتونه چشم چران باشه با اخلاقیات من جور در نمیاد.
با این که خودم بعنوان یک خانم زیبا و جذاب که همه و پسرا نگاهم میکنند ولی من به تعهد خیلی اعتقاد دارم و کسی رو جز همسرم نمیبینم. قصدم تعریف از خود نیست همه ی فامیل خودم و همسرم میگن.
ولی نمیتونم با اخلاق کنار بیام یک موقعی بخودم میگم به این دنیای واهی تعلق ندارم که همش زنان و دختران و مردان چشم چران توش هست بدون تعهد یعنی چیه معنی آن؟؟؟
با تشکر از شما...
لطفا پیش از ارسال نظر و یا پاسخ، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
لطفا حتما به صورت فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی باشد منتشر نمی شوند و حذف می شوند.
نظراتی که شامل تبلیغ به صورت لینک، نام شرکت، اشخاص خاص باشند منتشر نمی شوند.
شما میتوانید تجربه خودتان را از یک موضوع را به صورت نظر در اینجا درج کنید، و یا میتوانید از تجربه دیگران استفاده کنید.
نام و نام خانوادگی من را به دیگران نمایش نده
نام کاربر

با سلام، اينكه هر فرد ميل به نگاه كردن به جنس مخالف جذاب يا خوش قيافه دارد امري ست طبيعي و شما نمي توانيد جلوي نگاه كردن ديگران را بگيريد بخصوص در كشور ما كه همه را محدود كرده اند، اين محدود كردن باعث كنجكاوي بيشتر و تحريك براي نگاه كردن به جنس مخالف مخصوصا از نوع جذاب مي شود. به نظر بنده شما چاره اي جز با كنار آمدن اين مساله نداريد و نبايد سختگيرانه با آن برخورد كنيد. راه ديگر اي استكه از خانه بيرون نياييد كه اين امر مسلما امكان پذير نيست. اميدوارم توانسته باشم سوال شما را پاسخ داده باشم.

پاسخ 3 سال پیش