به من اطلاع بده!

با کلیک بر روی "Allow" از تخفیف ها و پیام های سایت مطلع شوید.
user-avatar
نام کاربر

خیانت های پدرم زندگی مادرم و منو نابود کرده

دسته بندی: خیانت
#خیانت #طلاق
1 638 4 سال پیش
با سلام
من دختر خانواده ای هستم که تا به امروز که 27 سالمه و 4 ساله که ازدواج کردم همچنان با مشکلات خانواده ام دست و پنجه نرم میکنم.
من پدری دارم که به گفته مادرم و شواهد خودم سال هاست که خیانت میکنه. من خودم به نوبه خودم 10 بار تا الان خیانتش رو به چشم دیدم.
باور کنید که انقدر به پدرم اعتماد ندارم که حتی تا صبح چند بار به پشت در اتاقشون میرم تا خیالم راحت باشه خطری مادرم رو تهدید نمیکنه. اونها سالهاست که حتی کنار هم نمیخوابند.
من و زندگی ام سال هاست درگیر مشکلات اونهاست. به طوری که هر موقع دعوا میشه من مجبورم هوادار مادرم باشم و در مقابل پدرم بایستم.
بار ها سعی کردم با خانم نصری ارتباط بگیرم و ازش کمک بخوام اما متاسفانه نشد.
لطفا من رو کمک کند. من نمیدونم باید ما بین پدر و مادرم چه کار کنم. من نمیدونم مشکلاتشون چه طوری حل میشه. هر روز شاهد پیر شدن بیش از اندازه مادرم هستم. چند بار بردمش تا دم در دادگستری تا طلاقش رو بگیرم اما می ترسه بیاد. چند بار دست به این زدم که پدرم را مسموم کنم اما بازم از خدا ترسیدم.
لطفا من رو راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر و یا پاسخ، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
لطفا حتما به صورت فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی باشد منتشر نمی شوند و حذف می شوند.
نظراتی که شامل تبلیغ به صورت لینک، نام شرکت، اشخاص خاص باشند منتشر نمی شوند.
شما میتوانید تجربه خودتان را از یک موضوع را به صورت نظر در اینجا درج کنید، و یا میتوانید از تجربه دیگران استفاده کنید.
نام و نام خانوادگی من را به دیگران نمایش نده

سلام عزیزم حال شمارو می فهمم و درک میکنم چیزی که انتظارش رو نداشتین اتفاق افتاده، متاسفانه گاهی پیش میاد افراد به دلایل مختلف از جمله عدم رضایت جنسی،ضعف های شخصیتی،اختلالات روانی،ضعف فرهنگی،اعتقادات ضعیف و... دچار لغزش و خیانت میشن!و به دنبال پیدا کردن مواردی هستن که در زندگی مشترک خودشون نداشتن یا نتونستن بدست بیارن. احتمالا پدر شما هم بخاطر حداقل یکی از این موارد شدیدا احساس نیاز کرده و راه اشتباهی رو انتخاب کرده! البته این احتمال بر اینه که خیانت پدر شما ورابطه ی نامشروع ایشون کاملا صحت داشته باشه. مسلما این موضوع و مسائل شبیه این بار مسئولیتی زیادی داره و فشار روانی زیادی رو متحمل میشید اما ارتباطی به شما و سایر فرزندان نداره و بیشتر به رابطه ی پدر و مادرتون برمیگرده! دخالت مستقیم شما ممکنه حریم ها رو بشکنه و باعث بشه احترام بین شما و پدرتون از بین بره و نه تنها اشتباه خودش را نپذیره بلکه بیشتر از گذشته و جسورتر از قبل اون رو علنی کنه. همه ی ما انسانیم و قطعا هممون یجایی از زندگی تصمیم اشتباه و انتخاب اشتباه داشتیم و داریم. پدر شما علاوه بر نقش همسر،و نقش پدر در حال حاضر نقش یک آدم گناهکار هم داره که خودش مسئول اونه و شما به هیچ وجه مجاز نیستید رفتار نامناسبی با ایشون داشته باشید. میتونید با یک بهونه ای ایشون رو به یک مرکز مشاوره ی معتبر ببرید تا علل سوء رفتارش شناسایی بشه و به کمک مشاور بتونه این رفتار ناپسند و زشت رو کنار بذاره! در غیر این صورت میتونید ایشون رو تهدید کنید که در صورت تکرار این رفتار حتما موضوع را به مادرتون خواهید گفت. اجازه ندید این مسئله با همه ی بزرگ بودن و غیرقابل باور بودنش شما رو زمین گیر کنه یا باعث بشه اگر پدر شما وظیفه ی خودش را به درستی انجام نمیده و رفتار درستی در قبال شما و خانوادتون نداره شما هم وظیفه ی فرزند بودن و احترام به پدر و مادر رو فراموش کنید.

پاسخ 3 سال پیش